Ruilen & Retourneren
Bij Vengee streven we naar klanttevredenheid en willen we een transparant en gemakkelijk retourproces bieden. Lees onderstaande voorwaarden zorgvuldig door voordat je een product retourneert.
Annulering:
U heeft de mogelijkheid om uw laatste aankoop binnen 10 minuten na het plaatsen van uw bestelling te annuleren door contact op te nemen door middel van een email naar info@vengee.nl.
Deze mail moet de volgende gegevens bevatten:
- Ordernummer
- Persoonsgegevens
- Adresgegevens
- Reden van annuleren
- Welk artikel u wilt annuleren
Omdat onze bestellingen automatisch worden verwerkt, is het niet meer mogelijk om een bestelling te annuleren zodra deze 10 minuten zijn verstreken.
Retouraanvraag
Om een retouraanvraag in te dienen, neem je contact op met onze klantenservice via info@vengee.nl. Vermeld hierbij je ordernummer en geef aan waarom je het product wilt retourneren. Onze klantenservice zal je verder helpen en een retourformulier sturen, welke je bij de retourzending moet voegen.
Retourvoorwaarden
- Termijn: Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van het product te retourneren.
- Productstaat: Het geretourneerde product moet in originele staat en in de originele verpakking worden teruggestuurd. Dit geldt ook voor alle accessoires en labels die bij het product horen.
- Schade-gevoelige producten: Voor producten die gevoelig zijn voor schade (bijvoorbeeld breekbare artikelen), is het belangrijk dat je de juiste voorzorgsmaatregelen neemt om schade tijdens het transport te voorkomen. Verpak het product stevig en veilig.
- Retourkosten: De kosten voor het retourpakket zijn voor rekening van de klant.
- Retourformulier: Bij de retourzending moet het retourformulier worden toegevoegd. Retouren zonder formulier kunnen helaas niet worden verwerkt.
Retouradres:
VENGEE
Ceintuurbaan 18
8024 AA, ZWOLLE
Vul indien mogelijk als ontvanger nog info@vengee.nl toe
Neem eerst contact op met de klantenservice om een retourformulier te ontvangen. Pakketjes zonder retourformulier kunnen we niet in behandeling nemen.
Retouren en Terugbetalingen
- Zodra we de retourzending hebben ontvangen en het product in goede staat is, zullen we overgaan tot terugbetaling.
- Terugbetalingen worden verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode, en we streven ernaar om dit binnen 7 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product te doen.
Verpakking en Verantwoordelijkheid
- Zorg ervoor dat het product goed wordt verpakt voor de retourzending. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking. Als de originele verpakking niet meer beschikbaar is, zorg dan voor een stevige en geschikte vervangende verpakking om schade tijdens het transport te voorkomen.
- Retourkosten: De retourkosten zijn voor rekening voor de klant.
Beschadigde of Onvolledige Levering
- Mocht je een beschadigd of onvolledig product ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat we het probleem kunnen verhelpen. We vragen je om zo snel mogelijk na ontvangst van de bestelling een melding te maken van beschadigde of ontbrekende producten.
- Zorg ervoor dat je foto’s en/of video’s van het beschadigde product meestuurt, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Klantenservice
Onze klantenservice is beschikbaar om je te ondersteunen tijdens het retourproces of voor eventuele vragen over je retour. Neem contact op via info@vengee.nl.